Joensuun kaupungin tiedote 19.3.2020
Joensuun kaupungin palvelupiste Carelicum muuttaa Koskikadulta kaupungintalolle osoitteeseen Rantakatu 20. Palvelut siirtyvät kaupungintalolle teatterin lipunmyyntiaulaan maanantaista 23. maaliskuuta alkaen.
Muutto liittyy koronaepidemian aiheuttamiin muutoksiin kaupungin palveluissa. Kun ne tilanteen salliessa palautuvat normaaleiksi, palvelupiste muuttaa takaisin Koskikadulle.
Asiakaspalvelupisteen aukioloajat muuttuivat
Myös Carelicumin asiakaspalvelupisteen aukioloaikoja on muutettu poikkeusolojen vuoksi. Asiakkaita palvellaan 19.3. alkaen maanantaista perjantaihin kello 10–16. Viikonloppuisin palvelupiste on suljettu.
Carelicumin puhelinpalvelu numerossa 013 267 5222 on auki ma–pe kello 10–12. Asiakkaita pyydetään asioimaan ensisijaisesti sähköisesti tai puhelimitse. Joukkoliikenteen Waltti-kortteja voi ladata sähköisesti osoitteessa https://kauppa.waltti.fi
Palvelupisteen toiminnat pysyvät muutosta huolimatta samana: hoitaa voi muun muassa Waltti-korttiin liittyviä asioita, vaihtaa tai palauttaa koronaepidemian takia peruutettujen esitysten ja tapahtumien lippuja ja maksaa kaupungin laskuja.
Aikaa teatterilippujen vaihtoihin ja palautuksiin 29.5. asti
– Käyttämättä jäävien lippujen rahoja on käyty perimässä Carelicumissa takaisin aktiivisesti, jopa ruuhkaksi asti. Esimerkiksi Joensuun kaupunginorkesterin ja kaupunginteatterin lippujen vaihtoihin ja palautuksiin on aikaa 29. toukokuuta saakka ja rahat saa takaisin vaikka tapahtuma olisi jo mennyt. Jollei palvelupisteessä käynti siis ole juuri nyt välttämätöntä, sitä pyydetään vallitsevan koronavirusepidemian takia lykkäämään, sanoo palveluneuvoja Anni Koskeli-Ratamaa.